Nuo vairuotojo reakcijos laiko labai priklauso automobilio sustojimo kelias staigiai stabdant

Nuo vairuotojo reakcijos laiko labai priklauso automobilio sustojimo kelias staigiai stabdant. Į bendrą automobiliui sustabdyti reikalingą laiką įeina vairuotojo reakcijos laikas (nuo kliūties ant kelio suvokimo momento iki stabdymo pradžios), laikas, per kuri pradeda veikti stabdžių pavara (nuo stabdžio pedalo paspaudimo momento iki stabdžių veikimo pradžios) ir įjungtų stabdžių veikimo laikas (nuo stabdymo pradžios iki […]

Continue Reading

Vairuotojo mitybos organizavimas priklauso nuo jo darbo pobūdžio

Plačiai žinoma racionalios mitybos įtaka žmogaus sveikatai ir darbingumui tinkama mityba ypač svarbi vairuotojui, nes, pažeidus maitinimo režimą ir kokybę, sutrinka žmogaus psichinė veikla ir labai greitai nuvargstama. Vairuotojo mitybos organizavimas priklauso nuo jo darbo pobūdžio. Paprastai vairuotojas negali maitintis autotransporto įmonės valgykloje ir yra priverstas pietauti įvairiose viešojo maitinimo įstaigose, dažnai keisti įprastą valgymo […]

Continue Reading

Stabdymas — didelis menas, kuris įgyjamas per eilę metų kartu su vairavimo patirtimi.

Stabdymo taisyklės Vairuotojas privalo mokėti taisyklingai ir efektyviai stabdyti. Stabdymas — didelis menas, kuris įgyjamas per eilę metų kartu su vairavimo patirtimi. Žinoma, galima tvirtinti, kad pakanka nuspausti stabdžio pedalą ir automobilis sustos. Tačiau tokia nuomonė nuvilia vairuotoją, susiklosčius nepalankioms aplinkybėms. Todėl atsimintina, kad staigiai ir stipriai stabdyti leidžiama tik išimtiniais, netikėtais ir pavojingais atvejais. […]

Continue Reading

Saugos diržai – būtinybė kiekviename automobilyje

Racionali automobilio durų spynų konstrukcija smūgio metu turi neleisti atsidaryti durims; durys lengvai atsidaro po eismo nelaimės. Automobilyje esančių žmonių saugumui didelės reikšmės turi gera skydo prietaisų konstrukcija, į salono vidų išsikišančių detalių mažesnis standumas, taip pat naudojami saugos diržai. Priekinė sėdynė turi būti taip įtvirtinta, kad atlaikytų apkrovą, 20 kartų viršijančią žmogaus svorį. Naudojantis […]

Continue Reading

Pradedantysis vairuotojas padaro daug klaidų

Pradedantysis vairuotojas Žmogus, išlaikęs atitinkamus egzaminus ir gavęs vairuotojo teises, turi būti savikritiškas ir suprasti, kad jis dar nėra pilnavertis vairuotojas, o sunkiai įgytos teisės tėra oficialus leidimas mokytis toliau, bet jau savarankiškai. Tai suprasdamas, pradedantysis vairuotojas gali įgyti automobilio vairavimo patirtį be grėsmės savo ir kitų eismo saugumui. Per didelis išpuikimas niekuo dar nepagrįstas […]

Continue Reading

Miestų transporto ir bendrosios eismo bei automobilizacijos problemos

Miestų transporto ir bendrosios eismo bei automobilizacijos problemos VDR sprendžiamos kompleksiškai: rekonstruojami senamiesčiai, įrengiama gatvių ir zonų, skirtų pėstiesiems. Labai daug dėmesio skiriama visuomeniniam transportui (metro ir miesto geležinkelis Berlyne, kitur tramvajai, autobusai, priemiestinis geležinkelis), eismo saugumo propagandai, eismo dalyvių mokymui, tobulinami eismo reguliavimo organizavimo  metodai, Nemaža šių problemų sprendžiama gana sėkmingai, pavyzdžiui, VDR miestuose […]

Continue Reading

Egzistuoja vadinamųjų „sekmadieninių vairuotojų problema

Egzistuoja vadinamųjų „sekmadieninių“ vairuotojų problema. Tai gerų arba blogų automobilių savininkai, kurie jais važiuoja pasilinksminti arba pailsėti tik sekmadieniais ir šventinėmis dienomis į užmiestį, mišką arba žuvauti. Tokius vairuotojus galima iš karto atskirti nuo visų kitų pagal važiavimo būdą. Paprastai jie važiuoja labai lėtai ir arti kelio vidurio, nematydami nieko, išskyrus važiuojamosios dalies ruožą prieš […]

Continue Reading

Būtina suvokti atsakomybę, kurios imamės lenkiančiojo vairuotojo atžvilgiu

Būtina suvokti atsakomybę, kurios imamės lenkiančiojo vairuotojo atžvilgiu, kai signalizuojame jam dešiniojo posūkio rodikliu. Čia paminėtas posūkio rodiklio naudojimo atvejis nenumatytas kelių eismo taisyklėse. Tai ne privaloma taisyklė, o tik pageidaujamas mandagumas ir paslaugumas savo kolegos – vairuotojo – atžvilgiu. Prieš darant bet kurį posūkį kairę ar į dešinę, būtina iš anksto signalizuoti apie tai […]

Continue Reading

Automobilis - prototipas yra savotiškas tiltas tarp kūrėjo ir visuomenės

Šiandien, kiekvienas su automobiliais susijęs naujas techninis sprendimas, nekalbant jau apie kėbulo formos ar variklio konstrukcijos pasikeitimus, kelia automobilių specialistų ir visų mėgėjų didžiulį susidomėjimą. Nauji konstrukciniai sumanymai ,bei sprendimai pirmiausiai įkūnijami vieninteliame eksperimentiniame, arba bandomajame, specialiai pagamintame automobilyje, kurį amerikiečiai sąmojingai vadina „drym-karu” („dream-car”, t. y. dream — svajonė, car — automobilis, lengvoji mašina). Kitur, taip pat ir pas […]

Continue Reading

Enzas Feraris turėjo tik vieną aistrą — lenktyninius automobilius

Ilgą varginantį montavimo ciklą dabar palengvina moderni technika. Čia atvykstama iš visos Italijos, netgi iš labiausiai nutolusių jos kampelių. Pirmoji mechanikos mokykla, kurią Enzas Feraris įkūrė dar 1948 metais, dabar pertvarkyta į Pramonės ir amatų institutą. Jis daug kuo skiriasi nuo kitų panašaus tipo Italijos licėjų. Stojama čia turint du tikslus: ne tik įsigyti inžinieriaus […]

Continue Reading