Kompiuterių remontas Vilnius – frazė, palengvinanti internetinę paiešką

Taigi, ta diena atėjo. Tris kartus iš eilės (su vis didėjančiu erzuliu) bandote įjungti savo kompiuterį, tačiau jis nereaguoja. Žinote, jog jūsų prietaiso garantinė sutartis pabaigė galioti vos prieš kelias savaites ir išlaidų, skirtų tvarkyti kompiuteriui, neišvengsite. Tokiu atveju šis straipsnis skirtas būtent jums. Jame bus aptartas kompiuterių remontas Vilnius – paieškos žodžiai, kuriais savo mobiliuoju telefonu ieškosite greito sprendimo, padėsiančio išspręsti jūsų problemą.

Susiaurinkite savo paiešką. Kompiuterio remonto paslaugas sostinėje siūlo daugybė skirtingų įmonių ar individualių asmenų – tokia gausybė gali dar labiau ‚susukti“ galvą ir apsunkinti ir taip erzinančią problemą. Vietoj to naudokite protingus raktažodžius. Šalia Vilniaus nurodykite ir savo gyvenamąjį rajoną ar kitą vietą, į kurią greitai ir patogiai nugabensite savo prietaisą. Šalia to įvertinkite ir savo naudojamą prietaisą – nešiojamąjį kompiuterį lengvai nuvešite ir į kiek tolimesnį rajoną, kuriame dirba puikus, geras rekomendacijas turintis specialistas. Tuo tarpu, stacionarus kompiuteris pareikalaus didesnio vargo. Šiuo atveju galite bandyti ieškoti remontininko, galinčio atvykti į jūsų namus ir tvarkyti problemą vietoje.

Nustatykite kainą. Įvertinkite, prieš kiek laiko įsigijote savo kompiuterį ir kokia pinigų suma būtų tinkama padengti remonto išlaidas. Gali būti, jog prietaisas sugedo taip, jog pakeisti pagrindinę plokštę ar perrašyti programinę sistemą kainuos tik vos pigiau nei dabartinė kompiuterio vertė. Tokiu atveju vertėtų pasirūpinti reikiamų failų išsaugojimu ir pasidairyti naujo kompiuterio.

Naudokitės rekomendacijomis. Kompiuterių remontas Vilnius – frazė, palengvinanti internetinę paiešką, tačiau verta prisiminti, jog dažniausiai geriausi specialistai randami naudojantis pažįstamų rekomendacijomis. Šiandien sunku rasti žmogų, kuris vienu ar kitu metu nebūtų tvarkęs savo kompiuterio, būtent todėl pasiklausinėkite savo draugų, kolegų ar šeimos narių, galbūt jų pasiūlyta įmonė ar atsakingas žmogus leis „prikelti kompiuterį naujam gyvenimui“ greitai ir už tinkamą kainą.

Taigi, jeigu ir jūs šiandien patekote į tą situaciją, kai gyvenimas sustojo dėl neįsijungiančio kompiuterio, nusiraminkite. Jūsų darbiniai ir asmeniniai dokumentai gali būti išgelbėti. Tam, kad išvengtumėte didesnio streso, ieškokite eksportų siauresnėje geografinėje erdvėje, palyginkite kainas ir nepamirškite kreiptis į problemą anksčiau išsprendusius pažįstamus.

Patiko? Pasidalink

Personos siekiai, charakteristikos – Pacientas

Siekiai projekte

Projektas turi padėti greitai įregistruoti ir aptarnauti poliklinikos pacientą. Kiekvienam pacientui turi būti išskirtas  laikas kuriuo metu jis turi būti aptarnautas. Toks aptarnavimas didina sistemos panaudojamumą. Sistemos patogumas turi būti užtikrintas įvairių poliklinikos paslaugų pasiekiamumą bei paprastumą, toks panaudojimas turi pagreitinti aptarnavimą ir išvengti neteisingų duomenų įvedimo.  Kiekvienas paciento veiksmas turi būti patvirtinamas vaizdu arba garsu, todėl kad tarp pacientų gali būti žmonės su fiziniais trūkumais. Tam kad pacientas žinotų apie informacinėje sistemoje atliekamus veiksmus, pacientas turi būti informuojamas  apie  sistemoje  atliekamo proceso  būseną.  Pacientui kaip sistemos naudotojui  turi  būti  suteikta galimybė nutraukti atliekamą veiksmą, tam sistemoje turi egzistuoti grįžtamasis ryšis. Grįžtamasis ryšys turi pasiekti pacientą kuo greičiau, ne vėliau kaip per kelias sekundes.

Ypatingiausiai svarbus yra spalvų ir šriftų pasirinkimas, tai yra svarbu ir naudinga  sistemos naudotojams su regėjimo pažeidimais, be to užtikrina efektyvesnį sistemos panaudojimą. Pacientai pamatę eiles, susidaro neigiama nuomonė apie įstaigos darbo organizavimą. Kiekvienas pacientas skirtingas ir gydytojui sunku įvertinti, kiek laiko truks priėmimas. Visi projekte įgyvendinti siekiai projekte turi padėti pagreitinti pacientų aptarnavimą, išvengti neaiškių situacijų, kurie tiesiogiai turės įtaką sąveikai su pacientais.

Charakteristikos

Pacientų apibendrinta charakteristika
Programų sistemos  ir aparatūra,  kuriomis

moka naudotis

Tekstinių dokumentų kūrimo sistemos, duomenų bazių valdymo sistemos,

skaičiuoklės, naršyklės.

Naudotojų įgūdžiai ir

motyvacija

Asmenys,  turintys  skirtingas  žinias,  įgūdžius  ir  fizinį  pajėgumą.  Daug savarankiškų,  atsitiktinių  naudotojų.  Naudotojai  dėl fizinių trūkumų arba dėl mažos patirties gali  netūrėti  klaviatūros naudojimo įgūdžių, sunkiai valdyti pelę ir kitus sąveikos būdus.
Aplinka Vienoje patalpoje yra keli darbuotojai, todėl galima kolegų parama. Dažnai

yra  „vietinis  ekspertas“,  konsultuojantys  kolegas.  Daugybė  dokumentų  ir

žinynų. Telefono „karštos linijos“ taip pat yra pasiekiamos.

Problemų aprašas

Linas nori užsiregistruoti pas savo šeimos gydytoją. Jis neprisimena savo šeimos gydytojos pavardės, bet prisimena, kad jos vardas yra Agnė. Jis prisijungia prie savo paskyros poliklinikoje, įrašydamas savo asmens kodą ir seniau jam suteiktą slaptažodį. Kai visi prisijungimo duomenys įrašyti teisingai, jį nukelia į paieškos puslapį, kuriame Linas įveda šeimos gydytojos vardą į atitinkama paieškos ląstelę, bei spaudžia ieškoti. Po kelių akimirkų jam pateikiami paieškos rezultatai, kurie nuvilia jį, nes pateiktoje ataskaitoje per daug šeimos gydytojų su tokiu vardu, todėl gerai pagalvojęs, jis prisimena, kad galima ieškoti pagal gyvenamosios vietos kriterijų, tai yra, kokie gydytojai priskirti jo gyvenamojo namo teritorijoje. Taip jis padaro, vėl eina į paieškos puslapį, bei įveda savo namo adresą „Jasinskio 15“ , po keliu akimirkų paieškos sistema pateikia rezultatus, Linas pamato savo šeimos gydytojos vardą, bei prisimena jos pavardę, tai yra, „Agnė Lipskytė“. Jis apsidžiaugiąs užsiregistruoja pas savo šeimos gydytoja, taip baigiamas procesas.

Patobulintos sąveikos vizija

Patobulintoje sąveikoje būtų naudinga panaudoti paieškos funkcijas, kurie leistų atpažinti reikalingus duomenis. Sistema galėtų pateikti galimų užklausų pavyzdžių sąrašą grupuojant pagal užklausos raktinius žodžius.

Esminių užduočių panaudojamumo  tikslai

  • klavišų paspaudimų kiekis: 15
  • naudojamų komandų kiekis:15
  • naudotojo atliekamų veiksmų kiekis:8
  • klavišo paspaudimo, komandų rinkimo, užduočių atlikimo trukmė: 1-5 s.
  • laikas, reikalingas išmokti komandų aibę: 3-5 min.
  • komandų kiekis, kurias reikia įsiminti, siekiant sėkmingai dirbti: 8
  • sistemos naudojimo žinios: mažos
  • nuostatos ir nuomonės: vidutinės
  • paramos medžiagos prieinamumas: didelis
  • poligrafinės ir suvokimo klaidos: didelės
  • laikas, reikalingas atstatyti klaidingus veiksmus: 3-15 s.

Kolegos kalba apie panaudojamumą.

Patiko? Pasidalink